۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

«معیار» نام جدید یک برنامه/ مردم را با استاندارد آشنا می‌کنیم

«معیار» نام جدید یک برنامه/ مردم را با استاندارد آشنا می‌کنیم

برنامه «زندگی با کیفیت» به تهیه کنندگی علیرضا میراحسنی که در شبکه آموزش تولید می شود با موضوع آشنایی مردم با مقوله استاندارد به «معیار» تغییر نام داد.

علیرضا میراحسنی تهیه کننده برنامه «معیار» که از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: این برنامه که پیش از این «زندگی با کیفیت» نام داشت به مساله آشنایی با مفاهیم استاندارد و تاثیر آن در زندگی می پردازد. هدف ما از تولید این برنامه آموزش به مردم و افرادی است که در حرفه مرتبط با استاندارد فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه «معیار» به زودی از شبکه آموزش روی آنتن می رود، افزود: این برنامه نشان می دهد مردم عادی چقدر به استاندارد و موضوعات مرتبط به آن اهمیت می دهند و با معنای لغوی، اجرایی و عملی آن چقدر آشنایی دارند. اگرچه ارتباط استاندارد بیشتر با مواد غذایی شناخته می شود اما در تمام امور زندگی ما با این مفهوم سر و کار داریم.

این تهیه‌کننده با اعلام اینکه «معیار» دو بخش خارجی و استودیویی دارد، توضیح داد: بخش خارجی شامل گزارش های خبری، مردمی و آزمایشگاه های استاندارد است که قسمت هایی از آن جلوی دوربین رفته و بخش استودیی که از این هفته ضبط آن آغاز می شود به این صورت است که هر قسمت بر حسب موضوع طرح شده مجری با دعوت از دو کارشناس مرتبط بحث مشخص شده را مورد بررسی قرار می دهند.

میراحسنی در پایان گفت: برنامه تلویزیونی «معیار» در ۸۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای برای شبکه آموزش تولید می شود.

کد خبر 2942441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha